Showtime објави 90-минутен долгометражен документарен филм кој ги носи фановите зад сцената на снимањето на полувремето Super Bowl на кое гостуваше The Weeknd. Целокупниот документарец, насловен The Show е во продукција на сопственото студио на Пепси, заедно со Boardwalk Pictures.
Документарниот филм е во режија на Nadia Hallgren, жената која стои зад документарниот филм на Michelle Obama на Netflix, Becoming. Станува збор за месеците работа за изведба на полувремето на Super Bowl. Шоуто ветува дека ќе нурне во процесот на подготовка и што ќе го види The Weeknd како ги изведува неговите претходни и најнови хитови.
Showtime во соопштението рече дека филмот се фокусира на извршниот продуцент на шоуто, Jesse Collins на патот „да извлечат една од најголемите музички продукции во едно од најпредизвикувачките, невидени времиња“.
Hallgren додава: „Оваа историска година, на Jesse Collins и мене, шоуто на полувреме ни донесе можност да раскажеме нова приказна. Добиваме прозорец во процесот на разновиден тим на директори и креативци кои работат на највисоко ниво, пред и зад камерата. Забавно е да се гледаат овие мајстори како работат, додека ги воздигнуваат другите. Се надевам дека ова може да ги инспирира луѓето да ги следат големите соништа “.
Во документарниот филм ќе се појават и La Mar Taylor, креативниот директор на XO, Es Devlin, Lila Nikole, Bruce Rodgers, Dionne Harmon и Charm La’Donna.