Правните документи покажуваат дека логото ’Ye e официјално, кога Kanye West го објави 10-годишното партнерство на Yeezy со Gap. Правата за новиот дизајн беа поднесени на 9 април.
Логото на Yeezy е пресврт – спин на класичното квадратно темносино лого на Gap. Наместо да го има зборот „GAP“ со бели големи букви, логото вели „YZY“.
Документите исто така ги идентификуваат видовите на предмети што Кание се очекува да ги произведе преку Yeezy Gap, вклучувајќи чанти, ранци, багаж, обувки, облека за глави, јакни, чадори и многу повеќе. Тој исто така ги задржа правата за користење на логото за малопродажни и мрежни услуги. Соработката се очекува да се појави во продавниците подоцна оваа година.
Неодамна беше објавено дека зделката на Yeezy со Gap, наводно, е проценета на до 970 милиони долари. Ако е така, деловните потфати на West го направија милијардер, со вкупна проценета вредност од 5,1 до 6,6 милијарди долари.
’Ye наводно работел навистина напорно на партнерството. „Зборував со Yeezy и тој е многу, многу фокусиран на оваа неверојатна можност“, рече извршниот директор на Gap, Sonia Syngal.